Autentificare
Conectare la site prin date deja inregistrateGenereaza cont nou Recupereaza parola
Pentru functionarea in conditii optime a site-ului Rotring Romania, datele cu caracter personal si cookie-urile sunt foarte importante.
Rotring Romania foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Rotring Romania este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
Alexander Fleming descopera penicilina in anul 1928 si tot in acest an, Helmut Riepe infiinteaza firma Rotring la Hamburg.
In 1919 ia nastere in Scoala de Arte si Design German curentul Bauhaus, inspirat din contopirea artei cu cele mai noi tehnologii pentru productia de masa. Acest curent regandeste tot ceea ce fusese pana atunci, aducand arta in industrie, definind minimalismul si simplitatea, dand valoare produsului final.
Nou nascutul Rotring este major influentat de acest nou curent.
1930 reprezinta o cotitura in evolutia modernismului in design ( combinand elementele de suprarealism, cubism tarziu, Bauhaus, Dada si expresionizmul german ), adoptand noile tehnologii in viata de zi cu zi, in care functionalitatea dicteaza noi forme.
Rotring este puternic amprentat de aceasta evolutie, reflectandu-se in noi idei inovatoare si concepte.
Rotring ajunge sa exporte Tintenkuli in 34 de tari din intreaga lume. Acest produs este declarat instrumentul de scris al anului 1930.
Rotring participa la Targul Mondial de la New York, incadrandu-se perfect in tema acestuia si anume: promovarea noului design industrial american in productia de masa.
Karl D. Dietze, director de export, reuseste sa implementeze firma Rotring pe noi piete, transformand produsele Rotring in reale unelte de creatie.
In acest an, compania produce primul sau autovehicol comercial, pictat cu Tinkenkuli ( inkograph ) si cu deja celebrul inel rosu ce reprezinta logoul Rotring.
Fiul fondatorului Rotring, Helmut Riepe, se alatura companiei aducand un suflu nou, tineresc, ambitios, optimist si inovativ in cadrul brandului.
In 1950 postmodernismul castiga teren in arte si arhitectura, neocolind nici noile produsele de la Rotring.
In urma succesului major al lui Rapidograph pe piata europeana, Rotring decide sa deschida o linie de productie in Statele Unite. Aceasta se numeste Establisment of Rapidograph Inc. si are ca scop productia pentru piata americana.
Germanul Roter Ring, varianta comprimata Rotring, in traducere inelul rosu, simbolul preciziei, devine numele oficial pentru toate produsele ce poarta inelul rosu.